уторак, 19. април 2011.

Gucci

Guccio Gucci je osnovao brend Gucci 1920., uglavnom je pravio kožnu galanteriju. Zatim su se porodičnom biznisu priključili njegovi sinovi, pa unuci i mala firma je prerasla u veliku kompaniju. Francuski holding Pinault-Printemps-Redoute je sadašnji vlasnik kontrolnog paketa akcija Gucci.

Pravi uspeh Gucci je postigao kada je Tom Ford ušao u kompaniju i postao kreativni direktor brenda. 2000 Gucci je kupio Yves Saint Laurent, dakle pod kontrolom Toma Forda su se našla dva brenda. Sexy dizajn Toma Forda je osv

ežio oba dva doma. Tom Ford je napustio Gucci 2004. Prvi miris Guccija je Cucci broj 1, koji je izašao 1974. Gucci Group (Procter & Gamble) takođe je vlasnik ili kontroliše parfemske linije više brendova, kao što su Alexander McQueen, Boucheron, Roger & Gallet, Stella McCartney i Yves Saint Laurent.

Dizajner Gucci ima 28 parfema u našoj encicklopediji. Najstarije izdanje je iz 1974 i najnovije je iz 2011. Gucci parfemi su napravljeni u suradnji sa parfimerima Michel Almairac, Maurice Roucel, Karine Dubreuil, Firmenich, Dominique Ropion, Ilias Ermenidis, Givaudan, Daniela Roche-Andrier, Antoine Maisondieu i Guy Robert.


Dostupan je kao EDT od 30, 50 i 75 ml.Guilty je novi Gucci parfem koji će se naći na tržištu u septembru 2010. godine. Namijenjen je glamuroznim, smionim i hrabrim, te izrazito seksipilnim devojkama koje vole da uživaju i da se zabavljaju. Lice koje ga reklamira je pjevačica i glumica Evan Rachel Wood.

Gucci Guilty sadrži note mandarine, ružičastog bibera, breskve, jorgovana, geraniuma, ambera i pačulija.








Gucci predstavlja osvježenu, proljetnu varijantu Flora parfema pod nazivom Flora byGucci Eau Fraiche 2011.godine.

Flora by Gucci Eau Fraiche je cvjetno – voćni mirisni omaž mladenačkom optimizmu i zabavnim romansama. Još mlađi, prozračniji, iskričaviji i svježiji od originala, novi parfem obogaćen je dodatnim citrusnim aromama u vrhu, vodenim i zelenim notama u srcu, dok baza ostaje nepromijenjena. Kompozicija započinje mandarinom, bergamotom, kumquatom, citrusima i božurom. Srce se sastoji od latica ruže i osmanthusa uz zelene i vodene tonove, položeno na bazu sandalovine, pačulija i ružičastog bibera.

Bočica u stilu 70-ih heksagon geometrijskog oblika, bijelog čepa i crne mašnice na vratu, propušta blage plavo - zelene nijanse parfemske tekućine. Reklamno lice je ponovo model Abbey Lee Kershaw. Parfem je dostupan kao Eau de Toilette u bočicama od 50 i 75 ml.

Нема коментара:

Постави коментар

http://